Ошибка retrying public


Go to FACEITcom


r/FACEITcom

FACEIT is the largest platform for competitive gaming on CS:GO, DOTA 2, League of Legends and many other games.

This subreddit is where you can express your feedback, appreciation of the platform as well as reporting and discussing issues affecting our community — we appreciate all of this.




Members





Online



HOW TO FIX RETRYING PUBLIC ERROR AFTER ROUTER RESTART?

CONNECTED TO SERVER NORMALLY. ROUTER RESTARTED, CAN’T RECONNECT. SAYS RETRYING PUBLIC… AND CONNECTION FAILED AFTER 30 RETRIES. NOTHING CHANGED WHY CAN’T I JOIN THE GAME. EVERY TIME THIS SHIT HAPPENS WHEN THE ROUTER RESTARTS

  • #1

Игрока не пускает на сервер, выдает ошибки в консоль:

] connect 91.211.117.32:27015
**** Panel Title has fill-parent-flow for width, but isn’t in a flowing right layout
**** Unable to localize ‘#DemoPlayback_Restart’ on panel descendant of ‘HudDemoPlayback’
**** Unable to localize ‘#DemoPlayback_Back’ on panel descendant of ‘HudDemoPlayback’
**** Unable to localize ‘#DemoPlayback_Pause’ on panel descendant of ‘HudDemoPlayback’
**** Unable to localize ‘#DemoPlayback_Slow’ on panel descendant of ‘HudDemoPlayback’
**** Unable to localize ‘#DemoPlayback_Play’ on panel descendant of ‘HudDemoPlayback’
**** Unable to localize ‘#DemoPlayback_Fast’ on panel descendant of ‘HudDemoPlayback’
**** Unable to localize ‘#DemoPlayback_Next’ on panel descendant of ‘HudDemoPlayback’
ChangeGameUIState: CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENU -> CSGO_GAME_UI_STATE_LOADINGSCREEN
DispatchAsyncEvent backlog, failed to dispatch all this frame. Queue depth: 1050 (2238 input number was)
Error reading file materials/panorama/images/hud/reticle/reticle_dot.png.
**** Panel has fill-parent-flow for height, but isn’t in a flowing down or up layout
Connecting to public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Retrying public(91.211.117.32:27015) …
Connection failed after 30 retries.

**** Unable to localize ‘#GenericConfirmText_Label’ on panel descendant of ‘PopupManager’
ChangeGameUIState: CSGO_GAME_UI_STATE_LOADINGSCREEN -> CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENU
ChangeGameUIState: CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENU -> CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENU

UPD: у игрока обновился IP и он смог подключится. Похоже не блокировку брандмауэра

Последнее редактирование: 12 Окт 2018

Planes

Planes

Потерявшиеся точка с запятой


  • #2

Одного игрока? Остальных пускает? Раз его не пускает, пусть проверит интернет свой или доступ к интернету игре.

  • #3

Если на сервере стоит Но-Стим эмулятор RevEmu, то можно изучить rev-client.log в корне — возможно, клиента не пускает из-за неправильных настроек эмулятора?

  • #4

Если на сервере стоит Но-Стим эмулятор RevEmu, то можно изучить rev-client.log в корне — возможно, клиента не пускает из-за неправильных настроек эмулятора?

Нет, сервер онли Стим.
@Planes, Выкидывает только одного игрока, только на моем сервере.
Я бы забил на ситуацию, но он покупал админку на 3 месяца

Planes

Planes

Потерявшиеся точка с запятой


  • #5

@DOWE, Посмотри тогда по логам в консоли, действительно ли сервер его вообще замечает ( что вряд ли ).
Как вариант, пусть попробует перезагрузить компьютер, подключиться через консоль командой «connect» ну и в конце концов, проверить цельность файлов игры.
А ты в свою очередь, можешь попробовать просто перезагрузить сервер и проверить локальные баны этого игрока в файлах cfg/banned_ip.cfg и cfg/banned_user.cfg

  • #6

@Planes, Уже все пробовал. Проверяли целосность, удаляли кс, дописывали порт в параметрах запуска у клиента. В консоли нет ни слова ни о нем, ни о ошибках (в эррорах логах тоже все пусто).
У него в избранных пропал мой сервер. Через connect как раз и смог получить этот лог. Через домен:порт тоже пытались.
Ошибка одна и та же
UPD: Может ли это быть проблема в брандмауэре у клиента?

  • #8

Сервер на Windows Server старой версии, копировать не могу из CMD

  • #9

Сервер на Windows Server старой версии, копировать не могу из CMD

Можно хостинг?

  • #10

<Failed> плагины убери,это во-первых.
Во-вторых,у тебя стоит плагин,который выводит правила на сервер при подключении и при отказе играть по правила- кик ?
— Добавлено позже —
@DOWE, и что с кодировкой,что за иероглифы в командной строке.

  • #12

Нет, сервер онли Стим.
@Planes, Выкидывает только одного игрока, только на моем сервере.
Я бы забил на ситуацию, но он покупал админку на 3 месяца

— Добавлено позже —

Мне кажется,что сервер на его PC

  • #13

Может он твой сервер в чс сереров кинул? поэтому он пропал из избранного(идея тупая но всё же)

  • #14

<Failed> плагины убери,это во-первых.

Я дико извиняюсь, а как это поможет решить проблему с невозможностью зайти одному конкретному игроку?

@DOWE, попробуй вообще ради интереса выключить файрвол на сервере. Что-то мне подсказывает, что он дропает пакеты с айпишника юзверя. Ещё допускается момент, что брандмауэр клиента ему не даёт зайти.

  • #15

Я дико извиняюсь, а как это поможет решить проблему с невозможностью зайти одному конкретному игроку?

Это был совет,да,моя вина в том,что я не указал,что это не поможет решить проблему с коннектом игрока.

  • #16

Он моге нечаянно кинуть в чёрный список твой сервер вот он и пропал из избранного. Чекал это ?

  • #17

Он моге нечаянно кинуть в чёрный список твой сервер вот он и пропал из избранного. Чекал это ?

Причем тут я ? Не я создатель этого поста. Я ,так, мимо проходил.

  • #19

Тот же прикол Оффтоп
Только у меня такое бывает, иногда, после крашей и распространяется на всех игроков.

  • #20

@Ozzy, @Mazaxaker777, игрок перезапустил роутер и подхватил новый IP
похоже что у него в брандмауэре стояла блокировка IP сервера

The problem reappeared, and I cannot solve it in the previous way. Rather, something strange happens, this is clearly a bug.

 when connecting to servers, I get an error again (Connection failed after 30 retries.)

steamnetworkingsockets_sdr_common.cpp (3262) : Assertion Failed: We didn't send all the relay stats we needed to!
Retrying public(=[A:1:1735291906:14540]:0) ...
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff
Retrying public(=[A:1:1735291906:14540]:0) ...
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff
Retrying public(=[A:1:1735291906:14540]:0) ...
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff
Retrying public(=[A:1:1735291906:14540]:0) ...
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff
Retrying public(=[A:1:1735291906:14540]:0) ...
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff
Retrying public(=[A:1:1735291906:14540]:0) ...
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff
Retrying public(=[A:1:1735291906:14540]:0) ...
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff
Retrying public(=[A:1:1735291906:14540]:0) ...
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff
steamnetworkingsockets_sdr_common.cpp (3262) : Assertion Failed: We didn't send all the relay stats we needed to!
Retrying public(=[A:1:1735291906:14540]:0) ...
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff
Retrying public(=[A:1:1735291906:14540]:0) ...
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff
Retrying public(=[A:1:1735291906:14540]:0) ...
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff
steamnetworkingsockets_sdr_common.cpp (3262) : Assertion Failed: We didn't send all the relay stats we needed to!
Retrying public(=[A:1:1735291906:14540]:0) ...
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff
Retrying public(=[A:1:1735291906:14540]:0) ...
Server using 'public' lobbies, requiring pw no, lobby id ffffffffffffffff
Connection failed after 30 retries.

**** Unable to localize '#GenericConfirmText_Label' on panel descendant of 'PopupManager'
ChangeGameUIState: CSGO_GAME_UI_STATE_LOADINGSCREEN -> CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENU
ChangeGameUIState: CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENU -> CSGO_GAME_UI_STATE_MAINMENU
PNG load error Interlace handling should be turned on when using png_read_image
Relay mad#122 (155.133.246.66:27060) is going offline in 589 seconds
steamnetworkingsockets_sdr_common.cpp (3262) : Assertion Failed: We didn't send all the relay stats we needed to!
[#2928324649 SDR server steamid:90134443107185666(vport 0)] 2 reply timeouts, last recv 10914.8ms ago.  Sending keepalive.
[#2928324649 SDR server steamid:90134443107185666(vport 0)] 2 reply timeouts, last recv 11116.2ms ago.  Sending keepalive.
[#2928324649 SDR server steamid:90134443107185666(vport 0)] 2 reply timeouts, last recv 11318.2ms ago.  Sending keepalive.
[#2928324649 SDR server steamid:90134443107185666(vport 0)] 3 reply timeouts, last recv 11519.8ms ago.  Sending keepalive.
[#2928324649 SDR server steamid:90134443107185666(vport 0)] 3 reply timeouts, last recv 11721.2ms ago.  Sending keepalive.
Steam Net connection #2928324649 SDR server steamid:90134443107185666(vport 0) problem detected locally, reason 5003: Timeout.  Unknown cause.  (2 relays bad, 0 OK, 16 no disposition)
Lost backup #1 sto2#288 (155.133.252.50:27056) for connection 2928324649.  consecutive_ping_timeout
Lost primary session sto#122 (162.254.198.102:27016) for connection 2928324649.  consecutive_ping_timeout
CClientSteamContext OnSteamServersDisconnected logged on = 0
CClientSteamContext OnSteamServersConnected logged on = 1
CClientSteamContext OnSteamServersDisconnected logged on = 0
CClientSteamContext OnSteamServersConnected logged on = 1

I restart the connection (it used to help)

dron@gnu:~$ nmcli connection down eth0
dron@gnu:~$ nmcli connection modify eth0 ipv6.method "auto" 
dron@gnu:~$ nmcli connection up eth0

I try to connect again and again I get an error (Connection failed after 30 retries.)


Now weird

I again choose any game mode, the connection starts, the same errors appear in the logs and during connection attempts I turn off and on the network connection. IIIii bingoooo! I’m connecting to the game! …. But here a strange thing happens

1 — I can not join the terrorists
2 — I can not join the counter terrorists
3 — I can’t become a spectator
4 — chat does not accept my messages
6 — I’m on the server, my display camera appears at the spawn point for one or another command, I see how people scatter on the map, but I can’t move the camera (but I can rotate)
7 — NOBODY sees that I am on the map. The game is running. All slots are busy. I am invisible, the server let me in but does not process me.

I do not know what to do
I checked the cache, I checked everything, if before I thought that my Linux was to blame for everything, now I’m sure this is a game bug. It allows you to join the match as an invisibility.

Thread has been deleted

Last comment

Retrying public…

Portugal lvr1 

Hi HLTV.

I can’t connect to my friends’ CS:GO server and in the developer console it states «Retrying public (ip)…»

Everyone says to put «+clientport 270XX», with the XX being the port from the sv. In this case, the sv port was 27015. I used 15 and everything else, 04…15.

So… Any other suggestion ?

Topics are hidden when running Sport mode.

hacked , u welcome

2018-01-24 19:37

I don’t know tbh.

2018-01-24 19:38

probably a silly question, but has your buddy forwarded the ports to allow external hits?

2018-01-24 19:45

We’re a team, and everyone can join everyone’s sv except me.

When I create a local server myself, noone else can join.

So, it’s my port’s problem for sure, but putting in the launch options «+clientport 27015» or any other number doesn’t make a difference.

2018-01-24 19:46

are they all on the same network and you are at a different location?

2018-01-24 20:20

No, we’re all in different networks

2018-01-31 19:22

If you are at a different location than the rest of your team:

tell the server host to log into the routers he is behind and forward port 27015 to his internal address of server (what he sees when he types ‘ipconfig’ in cmd of server machine),

2018-01-24 20:32

«As you can connect from inside the LAN the server is running fine it seems. Make sure that sv_lan is set to 0. If it still doesn’t work then it’s either a firewall blocking the port or the portforwarding is not working correctly. And your friends have to connect to your public IP of course.»

steamcommunity.com/discussions/forum/13/..

2018-01-24 20:53

man this some tough shit. bumped for visibility

2018-01-24 19:45

Thanks my friends ! You’re awesome

2018-01-24 19:48

I’m my team’s in-game leader. My friend created a server and I was making the strats and planning the team’s defaults. All of a sudden, my friend’s internet went down. Still can’t get in my friend’s local servers, and they can’t do anything without me. Ffs this error is so annoying…

Any ideas ?

2018-01-31 19:21

1. set static ip
2. open ports (port forward)
3. download csgo dedicated server
4. run dedicated server
5. go to whatismyip.com/ and send that ip to your friends
6. join to your own server using your statc ip (eg. 192.168.1.10)
7. use rcon for console commands

2018-01-31 19:28

Login or register to add your comment to the discussion.

#1

Kb3ngod

    Новичок

  • Пользователь
  • Pip

  • 1 сообщений

Отправлено 08 Ноябрь 2020 — 21:47

Не заходит на сервера фейсита , пишет : Retrying public(34.91.221.65:20025) …

На протяжении месяца уже эта проблема , кстати не заходит на сервера в которых пишется в последних пять цифрах , первые три это 200 , ни на один сервер 20000 , 20015 , 20005 и т.д. , баны прилетают чуть ли не на три дня уже , поэтому решил уже зарегистрироваться здесь , надеюсь добрые люди откликнутся и помогут

  • Elllymn, Lesdure и StevMype это нравится
  • Наверх

#2


September

Отправлено 10 Ноябрь 2020 — 0:21

Я думаю ты здесь не найдёшь ответ. Обратись напрямую к фейсит.

  • Наверх

Like this post? Please share to your friends:
  • Ошибка restricted performance jaguar xf
  • Ошибка restartmanager 10010
  • Ошибка rest api wordpress
  • Ошибка response python
  • Ошибка respcode 198